Fantasy Inc.
Fantasy Inc.
DragonWar

 
Főmenü
 
Forgotten Realms
 
Forgotten Realms
 
Dragonlance

 
Dragonlance
 
Raj
 
 
Raj
 
Narnia

 
Narnia
 
Shannara

 
Shannara
 
Lord of the rings

 
Tolkien
 
Raymond E. Feist
 
Raymond E. Feist
 
Robert Jordan
 
Robert Jordan
 
Janny Wurts

 
Janny Wurts
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Kártyacsomagok

 >>

>>>

>>>

>>>

 
Jeges szelek völgye
 
Codex

 
Reklám
*****   CODEX    *****    Új, magyar könyvsorozat!!     *****  Információ bal oldalt találhato!!
 
Szavazás
Szerinted?
Milyen a honlap?

nagyon jó
tetszik
egész jó
elmegy
nem tetszik
törölni kell
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Információ

Lapkészítők:

Csabesz&Laurana

Oldal témája:

Fantasy

Utolsó frissítés:

2010.08.03.

 

 

 
Látogatók
fantasy rajongó olvassa a lapot.
 
Írások, érdekességek
Írások, érdekességek : Ansalon Karakter Kasztjai

Ansalon Karakter Kasztjai

  2006.11.10. 07:44

5.rész

 

* Csak 17-es vagy magasabb Bölcsességű papok
* Minden Istennek csak egy Éjmestere lehet egy
képesek használni ezeket a varázslatokat. időben Krynnen.

** Csak 18-as vagy magasabb Bölcsességű papok
** Az Éjlord csak Takhisis papjai közül kerülhet ki,
képesek használni ezeket a varázslatokat. és belőle is csak egy lehet egy időben Krynnen.

26

A Gonoszság Rendje A Gonosz Papok Napi Varázslatai

Pap Varázslat Szint

A Gonoszság Rendjének papjai számára Szintje semmi sem okozhat nagyobb örömet, mint mások irányítása, hogy azok a saját rendtársaik, vagy renden kívüli személyek, az teljesen mindegy. Egy a lényeg: hogy uralkodjanak másokon, és akár más embereken is áttiporva, vagy éppen felhasználva azokat, előbbre jussanak, minél magasabbra a hatalmi hierarchiában. Ravasz és alattomos tervekkel próbálnak mind
nagyobb hatalomra és gazdagságra szert tenni,
hogy ezzel Isteneik elismerését is kivívják.
Ha valaki fenyegetést jelent egy Gonosz  papra,
akkor az az illető jól teszi, ha vigyáz a hátára.
Mivel semmilyen erkölcs sem korlátoz egy Gonosz papot. Hamarabb vágja el egy ember torkát, minthogy egy rózsa szépségében gyönyörködjön, hacsak ez utóbbiból nem származik valami haszna. De ezek a papok nem ostobák. Nem ölnek meg gondolkodás nélkül mindenkit, akit meglátnak. Nem az egész világ elpusztítása, hanem annak irányítása a céljuk. A Gonoszság Rendjét az Éjlord vezeti, akit hat Éjmester segít. Az Éjlord Takhisis papjai
közül, míg a hat Éjmester a többi Gonosz Isten * Csak 17-es vagy magasabb Bölcsességű papok
papjai közül kerül ki. Egyszerre csak egy Éjlord képesek használni ezeket a varázslatokat.
Csak 18-as vagy magasabb Bölcsességű papok
egy Éjmestere lehet egy időben, akárcsak a képesek használni ezeket a varázslatokat.
Jóság Rendjében.

POGÁNY PAPOK

A Gonoszság Rendjének Papjai Azok a papok, akik más világokról érkeztek,

Játék Adatok

vagy hamis Isteneket tisztelnek pogány papoknak
minősülnek. Semmilyen természetfeletti
Tapasztalati HD hatalommal sem rendelkeznek. A más világok-Szint Pont (1d8) Titulusról érkezett papok minden hatalmukat elveszik.


 Oltárszolga
Diakónustik, amint Krynnre kerülnek, és mindaddig 
Beavatott vissza sem kapják azt, amíg Krynn igaz Istenei  Papszolgálatába nem állnak. Ha egyik Isten szolgálatába fogadta a papot, akkor az visszakapja
6 20,000 6 Prefektusszintjének megfelelő mágikus és csodálatos Kanonokképességeit.
 Szellemi Vezető 


 Kalandorok Fôkasztjának Alkasztjai
11 400,000 9+2 Fő Pap
Minden világon megtalálhatók a kalandorok ők alkotják a társadalom peremén élők  Éjlord**zömét. Közéjük tartoznak a közönséges bárdok  és tolvajok, de a Krynnen előforduló két egyedi  kalandor kaszt képviselői is.


27


HANDLEREK

Handlernek születni kell, nem lehet azzá válni.
A handlerség az elmében rejlik! Ezt igazolja
a következő mondás is: Minden handler surranó,
de nem minden surranó handler! Noha a
handlerek élet felfogásából fakad, hogy tárgyakat
csennek el másoktól, azért nem lehet őket
megalomániásoknak nevezni.

Eltérően a tolvajoktól (a handlerek nem tolvajok),
a handlerek nem mohóságtól vagy kapzsiságtól
vezérelve lopnak, hanem inkább, vagyis
főleg a kíváncsiságuknak engedve tulajdonítanak
el ezt azt. Kifejezetten érdekes lehet számukra
egy zár feltörése, vagy valaki zsebéből
valami érdekes dolog kivétele úgy, hogy az ne
is lássa, mert biztos csak mérgelődne…stb.
Nagy általánosságban igaz az, hogy minél tiltottabb
és védettebb egy tárgy, az annál kívánatosabb
a handlerek számára. Azonban miután
a handler megszerezte az áhított tárgyat,
azután szinte teljesen elveszíti érdeklődését
iránta, bármennyire használható, vagy értékes
is az. Egy hasznavehetetlen, de érdekes tárgy,
például egy kis üvegszobrocska sokkal izgalmasabb
egy handler számára, mint egy hatalmas,
és értékes platinatömb.

Handlerek
Játék Adatok

A handlerek minden statisztikája megfelel a
második kiadású Játékosok Kézikönyvében
(2nd Edition Player’s Handbook) a tolvajok kasztjánál
ismertetetteknek. Mindössze néhány
kisebb eltérés van, melyet az alábbiakban ismertetünk.


A handlerek nem kapják meg a hátba szúrásból
fakadó előnyöket, mivel őket a kíváncsiság
vezérli, és nem a vérszomj. Továbbá nem
kapnak plusz tapasztalati pontot pénz szerzése
esetén. Valamint csak handler követői lehetnek

– leggyakrabban ezek fiatal surranók, akik
komoly érdeklődéssel viseltetnek érdekes dolgok
irányába.
SZÉLHÁMOSOK / SZEMFÉNYVESZTÔK

Ezek a kalandorok inkább az ámítás és bűvészkedés
finom eszközeit részesítik előnyben,
a lopás helyett. Gyakran utaznak mutatványos
társulatokkal, ahol olcsó vásári trükkjeikkel,
szélhámoskodásaikkal kísérelnek meg pénzhez
jutni. A varázslók lenézik őket mágiaimitálásuk
miatt, papok sem szeretik őket, mivel semmi
hasznos dolgot sem cselekszenek életük során,
a harcosok szintén nem szívlelik őket, mivel
megbízhatatlanok, végezetül a sorstársaik, a
tolvajok is egyenesen utálják őket „becstelen”
eszközeik miatt.

Szélhámosok / Szemfényvesztôk
Játék Adatok

Krynn bármely játszható fajának képviselői
közül kerülhetnek ki szélhámosok. Az egyedüli

megkötés, aminek meg kell felelniük, az a minimum
12-es Karizma.

A Szélhámosok kifejezetten jártasak néhány
tolvaj képességben: úgymint Zsebmetszésben,
Csendes Mozgásban, Árnyékban Rejtőzésben
és Nyelvek Olvasásában. Ezért leginkább ezeket
a képességeiket fejlesztik, így a többi tolvajképesség
egyikére sem rakhatnak egyszerre
többet, mint induláskor 10%-ot, és a további
szinteken 5%-ot.

Fegyveres Képzettségek: Bármely, a tolvajok
számára is engedélyezett fegyver.

Fegyvertelen Képzettségek: Szükséges:
Hazárdjáték. Ajánlott: Értékbecslés, Zsonglőrködés,
Tánc, Álöltözet, Etikett, Hamisítás, Helyi
történelem, Ének, Hasbeszélés.

Átlagos Népek Fôkasztjának
Alkasztjai

Ez a főkaszt foglalja magába a nem harcorientált
népeket, mint amilyenek az ezermesterek
és a közemberek.

Átlagos Népek
Játék Adatok

Induló vagyon: 2d4*10 acél pénzzel kezdenek.


Az Átlagos Népek Mentôdobásai

Szint Méreg Kővé Varázs Sárkány Mágia
válás pálca láng

1-3 1516 17 18 18
4-6 1314 15 16 16
7-9 1112 13 14 14
10-12 91011 12 12
13-16 7 8 9 10 11
17+ 5 6 7 8 9

EZERMESTEREK

Mérnököknek vagy technikusoknak is szokták
őket nevezni, de az ezermesterek a technika
mestereinek tartják magukat. Egyesek szerint
azonban csak elmeháborodott holdkórosok.
Egy biztos: csak gnómokból lehet ezermester,
mivel csak ők képesek elsajátítani az ehhez
szükséges tudást, vagyis inkább csak ők rendelkeznek
az ehhez szükséges elhivatottsággal.

A gnómok minden találmányának csak két
nagy hátránya van. Az egyik az, hogy mindent,
amit a gépeik végre tudnak hajtani, azt sokkal
könnyebben és olcsóbban meg lehet oldani
mágia segítségével. A másik az, hogy nem minden
találmányuknak van gyakorlati haszna.

Ezen okokból kifolyólag, az ezermesterek életét
egy rakás használhatatlan és értéktelen
találmány megalkotása tölti ki. Hasonló találmányok
megalkotása, mint amilyen a magültető,
a ruhatisztító, a fekete sárkány bal hátsójának
kaparója, és a vörös hajú surranó handler
kutató detektora.

Persze a régi találmányok fejlesztésére is
rengeteg időt fordítanak.

28


Az ezermesterek életfelfogását legjobban a
szólásaikon keresztül lehet megközelíteni:

„Ha nem törik el, biztos valami gond van vele!”

„Talán a tervezési hiba kiküszöbölhető néhány
alkatrésszel!”

„Ha az egyszerűség erény lenne, Krynn jellegtelen
labda lenne!”

„Mindig van helye fejlesztésnek!”

„Minden géniusznak rendezetlenek a gondolatai!”


„A Fejlesztések komplikációkat, a komplikációk
fejlesztéseket igényelnek!”

„Géppel minden mágikus és kétkezi tevékenység
könnyebben elvégezhető!”

„A fejlesztés a feltalálás kistestvére!”

Minden ezermester egy Céhbe tartozik, mely
az azonos technikai ismeretekkel foglalkozó
gnómokat tömöríti egybe. Ezen Céhek meglehetősen
nagy számúak, ezért csak a legjellegzetesebbeket
említenénk meg:

Aerodinamika Kommunikáció Kinetika
Szerelvények Hidraulika Termodinamika
Architektúra Hidrodinamika Szállítmányozás
Kémia

Ezek a céhek nem versenyeznek egymással,
ugyanis céljuk közös: a technológiák fejlesztése.
Minden céhben sok bizottság van, melyek
figyelemmel kísérik a feltalálók haladását, és
megvizsgálják a rendszerhibákat. Habár az
utóbbi van túlsúlyban, néha valódi áttörés
származhat egy ilyen felülvizsgálatból. Minden
ezermester, a céh támogatásával (igazából a céh
jelöli ki az életcélt), választ egy életcélt: valamilyen
tökéletes gépezet létrehozását, ami megkönnyíti
az életet, munkát spórol, és az egész
gnóm faj javát szolgálja. Az életcélok ritkán
valósulnak meg, mivel minden szerkezetet
folyton tökéletesíteni kell!

Ezermesterek
Játék Adatok

Az ezermestereknek az alábbi tulajdonság
megkötéseknek kell megfelelniük: legalább 10es
Intelligenciával és 12-es Ügyességgel kell
rendelkezniük, valamint Bölcsességük nem
lehet magasabb 12-nél. Induláskor öt fegyvertelen
és egy fegyveres képzettség ponttal indulnak.
A továbbiakban minden második szinten
újabb fegyvertelen, és minden tizedik szinten
újabb fegyveres képzettség pontot kapnak.

Öröklött szórakozottságukból kifolyólag minden
olyan képzettség dobására, mely valaminek
a tervezésére, vagy építésére vonatkozik –
2-es módosítót kapnak. Ha a képzettségpróbát
elvétik, akkor is sikerül létrehozniuk valamit,
de az tökéletesen használhatatlan és alkalmazhatatlan
eszköz.

Az ezermesterek THAC0-ja első szinten 20,
mely minden negyedik szinten eggyel csökken.

Szint
1
Tapasztalati HD
Pont (1d6) Titulus
0 1 Ötöd Inas
2 1,250 2 Negyed Inas
3 2,500 3 Harmad Inas
4 5,000 4 Másod Inas
5 10,000 5 Első Inas
6 20,000 6 Másod Segéd
7 40,000 7 Első Segéd
8 60,000 8 Ezermester
9 100,000 9 Mester
10 140,000 10 Mestergnóm
11 270,000 10+1 Céh Mester
12 450,000 10+2 Ezermesterek Feje
13 600,000 10+3
14 800,000 10+4
15 1 000,000 10+5 Mestergnómok Ura*
16 1 500,000 10+6
17 2 500,000 10+7
18 4 000,000 10+8
19 5 500,000 10+9
20 7 000,000 10+10
21 8 500,000 10+11
22 10 500,000 10+12
23 13 000,000 10+13
24 16 000,000 10+14
25 18 000,000 10+15
*

Minden kolóniában csak egy Mestergnómok Ura le-
het egy időben.

 

 
Anduril

 
reklám
*****     DragonLance--ForgottenRealms!    *****    Üdvözöllek a honlapunkon!!     *****
 
Reklám - hír
*****     www.fantastic-book.hu!    *****    Egy uj király fantasy könyvekkel foglalkozo oldal!     *****
 
Idézet

,,Tudod mit jelent

elfnek lenni Drizzt Dourden?"

Innovindil

 
Idézet

,,Most megtöröm a hallgatást, mert azt akarom, hogy napvilágra kerüljenek a tények. Ha elítélnek az utánam jövők, akkor ítéljenek el az igazság alapján"

Raistlin Majere

 
Idézet

,, Ragadd meg a pillanatot, és ragadd meg a napot! Leld meg az örömöt, és még keményebben harcolj a csüggedéssel!"

Drizzt Dourden

 
Idézet

,,A pengének állnia kell a tüzet különben eltörik"

Par Salian

 
Idézet

,,Elfnek lenni annyi, mint meglelni saját időközeinket. Elfnek lenni annyi,mint az életet rövidebb időtartamokban élni."

Innovindil

 
Idézet

,,Otthon;...az a hely itt van; egy érzés amit az igaz barátoktol kapunk.Most már tudom ezt és tudom hogy othhon vagyok."

Drizzt Do'Urden

 
idézet

,,Az élők az élet minden napján búcsúznak. Szerelemmel, barátsággal, annak megerősítésével, hogy az emlékek megmaradnak, ha a test elenyészik is."

Drizzt Do'Urden

 
Idézet

,,Minden ember szabadságra vágyik, de csak kevesüknek van bátorsága, hogy meg is ragadja "

Allende kapitány

 

 
Idézet

,,Csak akkor emelkedhetünk felülkudarcainkon,

gyengeségeinken,ha felismerjük és bevalljuk őket."

Driztt Do'Urden

 
Számláló
Indulás: 2006-01-12
 
Legjobb linkek

A Legjobb Scriptek Szállítója>>> 

>>>

>>>

>>>

>>>

>>>

>>>


 
Elérhetőségeink

 
Guenhwyvar
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
szavazz!
Ki a jobb?
Forgotten realms v. Dragonlance szereplők a kedvenceid? És melyik?

Forgotten-drizzt
Dragonlance-Tanis
Forgotten-Cattie
Dragonlance-Laurana
Forgotten-Bruenor
Dragonlance-Kova
Forgotten-Regis
Dragonlance-Tas
Forgotten-többiek
Dragonlance-többiek
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?